loader
S4H Dla Hoteli

S4H Dla Hoteli

Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania zintegrowanego systemu opartego na jednej bazie danych.

  • Kategoria :Program hotelowy S4H - AND Computers
  • Data wpisu :2021-12-15

Co to oznacza w praktyce?

  • spójną informację o wynikach finansowych, np. obłożeniu i wielkości sprzedaży
  • natychmiastowy przepływ danych między modułami
  • wspólna numeracja dokumentów
  • dostęp do wszystkich faktur z dowolnego komputera
  • wspólni kontrahenci i zarządzanie kontaktami
  • jeden CRM i dostęp do wszystkich zadań
  • precyzyjne ustawienia dostępu dla każdego użytkownika (hierarchia kont)

Moduły:

s4hhotelspa S4H Hotel&Spa
Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA.Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.
chef_moduł_s4h S4H CHEF
Zarządzaj i kontroluj gospodarkę magazynową w czasie rzeczywistym, zachowaj ciągłość sprzedaży. Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.
booking_ikon S4H HotelOnline Booking 2
System rezerwacji pokoi online. System rezerwacji pokoi S4H Booking 2 to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.
S4H_App S4H APP Aplikacja na telefon
Sprzedawaj swoją ofertę na smartfonach klientów. Oszczędzaj czas i zwiększaj zyski.. Korzystaj z nowoczesnych narzędzi sprzedaży oraz aktualnych trendów. Zamów aplikacje dla swojej restauracji, buduj lojalność klientów i zwiększaj zyski.
cleanroom_www S4H HotelOnline CleanRoom 2
Pokoje pod kontrolą. Aplikacja S4H CleanRoom 2 to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych.
s4honline_panelmanager S4H ONLINE PanelManager
Już od dziś poprawiaj swoje wyniki finansowe ze swojego telefonu z dowolnego miejsca! Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji. Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe.
sorting_s4h S4H SORTING - sprawdź co się marnuje
Kompleksowa kontrola zakupów, magazynów oraz jakości produkcji w S4H..Optymalizacja kosztów to jedno ze strategicznych zadań każdego managera punktu gastronomicznego. System S4H POS i S4H CHEF to przede wszystkim sprzedaż w gastronomii i jednocześnie zarządzanie magazynami, zakupami, analiza cen dostawców oraz możliwość tworzenia zestawów złożonych z dowolnych elementów. Wbudowane raporty pozwalają zweryfikować wielkość sprzedaży i koszty zakupów. Co jeszcze należy poddać analizie, aby obniżyć koszty prowadzenia biznesu? Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi S4H SORTING. Moduł, który analizuje miejsce powstawania odpadów, rodzaj oraz ilość wyrzucanej żywności.
CRM_s4h S4H CRM
Zarządzanie zasobami. Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.